Vispārīgie noteikumi un atteikuma tiesības
1. Noteikumu spēkā esamība
1.1 Noteikumi attiecas uz tiesiskajām attiecībām starp visām personām un vietnes Droni.lv īpašnieku “Baltic Drone Group” SIA (turpmāk Droni.lv e-veikals), pērkot preces caur Droni.lv e-veikalu.
1.2 Papildus šiem noteikumiem tiesiskās attiecības, kas izriet no preču iegādes, izmantojot Droni.lv e-veikalu, regulē Latvijas Republikā spēkā esošie tiesību akti.
1.3 “Baltic Drone Group” SIA ir tiesības mainīt un papildināt šos noteikumus un cenrādi Droni.lv e-veikala attīstības rezultātā un e-veikala labākas un drošākas lietošanas interesēs. Noteikumu izmaiņas, papildinājumi un cenrādis tiks ziņoti ar interneta vietnes www.droni.lv starpniecību. Noteikumu un cenrāža grozījumi un papildinājumi stājas spēkā ar attiecīgo grozījumu vai papildinājumu publicēšanu tīmekļa vietnē www.droni.lv. Ja pasūtījumu iesniedzāt pirms noteikumu un nosacījumu izmaiņu stāšanās spēkā, uz tiesiskajām attiecībām starp jums un “Baltic Drone Group” SIA attieksies noteikumi un nosacījumi, kas bija spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī, ja vien likumā nav noteikts citādi.
2. Cenas
2.1. Droni.lv e-veikala cenas piemērojamas, ja apmaksa veikta savlaicīgi. 4.punkta nosacījumi.
2.2. Visas cenas norādītas ar 21% PVN (Pievienotās vērtības nodoklis).
3. Iepirkumu grozs un pasūtīšana
3.1. Jūs varat mainīt preču skaitu iepirkumu grozā. Varat arī mainīt preces pasūtījuma daudzumu. Lai turpinātu veikt pasūtījumu, noklikšķiniet uz saites “Maksāt”.
3.2. Jūs tiksit novirzīts uz norēķinu iespējām, kur varēsiet izveidot kontu vai pieteikties jau iepriekš izveidotā kontā. Pasūtījumu iespējams veikt arī bez konta izveidošanas.
3.3. Esiet uzmanīgi, aizpildot laukus klienta datu un pasūtījuma apstiprinājuma lapās, jo no šīs informācijas precizitātes un pareizības ir atkarīga iegādāto preču ātra un precīza piegāde.
3.4. Preču pārdošanas līgums tiek uzskatīts par noslēgtu (Līguma spēkā stāšanās brīdis) pēc tam, kad “Baltic Drone Group” SIA norēķinu kontā ir saņemta maksājums par veikto pasūtījumu.
3.5. Pasūtījumi, kas veikti e-veikalā, tiek apstrādāti darba dienās (P-P 10:00-18:00).
4. Maksājumi
4.1. Lai veiktu maksājumu, pasūtījuma pabeigšanas lapā izvēlieties sev vēlamo maksājuma veidu.
4.2. Tiek piedāvātas sekojošas norēķinu iespējas:
1) Internetbankā. (Swedbank, AS SEB Banka, Citadele)
2) ar bankas pārskaitījumu. Rekvizīti tiek nosūtīti pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā vai arī varat tos atrast sadaļā Kontakti.
2) norēķins par preci pa daļām. Nomaksu var pieprasīt, nospiežot uz nomaksas apmaksas lodziņa pie preces.
3) norēķins ar bankas maksājumu karti (Visa vai MasterCard)
4.3. Pasūtījuma apstrāde tiks uzsākta tikai pēc Pasūtījuma apmaksas 100% apmērā.
5. Piegāde
5.1. Pēc līguma stāšanās spēkā saskaņā ar noteikumu 3.4.punktu preces tiks piegādātas Jums, atbilstoši Jūsu izvēlētajai metodei, kas atzīmēta pie Pasūtījuma veikšanas.
5.2. Preces ar precēm piederošajiem dokumentiem tiks piegādātas preces aprakstā norādītajā termiņā. Noliktavā esošo preču piegāde Latvijas robežās parasti ir 3-5 darba dienas.
5.3. Gadījumā, ja Jūsu pasūtītā prece nav noliktavā un tā ir jāpasūta pie speciāla piegādātāja, un ir acīmredzams, ka preces piegāde preces aprakstā norādītajā piegādes termiņā nav iespējama un citos gadījumos, ja preču savlaicīga piegāde nav iespējama tādu apstākļu dēļ, par kuriem “Baltic Drone Group” SIA nevar būt atbildīgs, mēs par to Jūs informēsim pa kontakttālruni vai e-pastu, kuru Jūs norādījāt, veicot Pasūtījumu 2 darba dienu laikā no Līguma spēkā stāšanās saskaņā ar Noteikumu 3.4.punktu un informēsim par Jūsu pasūtītās preces piegādes termiņu. Gadījumā, ja Jūs zaudējat interesi par preces iegādi ilgāka preces piegādes termiņa dēļ, Jums ir tiesības anulēt savu Pasūtījumu (sīkāk skatīt 6.1. un 6.3. punktā) un samaksātā summa (ieskaitot piegādes izdevumus) tiks jums atgriezta.
5.4. Preces tiks piegādātas saskaņā ar Pasūtījumā norādīto. Galamērķi iespējams mainīt vēlāk, sazinoties ar Droni.lv e-veikalu. Tiks ņemta papildu samaksa.
5.5. Lai izvairītos no kavējumiem un pārpratumiem preču piegādē, veicot Pasūtījumu, lūdzam pārliecināties par norādītās kontaktinformācijas pareizību. “Baltic Drone Group” SIA un piegādes kompānijas neuzņemas atbildību par preču piegādes kavējumiem un pārpratumiem, ja kavēšanās vai pārpratums ir radies Jūsu norādīto datu neprecizitātes dēļ.
5.6. Lūdzam ziņot par preci ar bojātu iepakojumu uz e-pasta adresi info@droni.lv vai Droni.lv kontakttālruni 27219090. Ja jūs to nedarīsiet, mēs neesam atbildīgi.
- par preci ar ražošanas defektu;
- par komplektā ietilpstošo detaļu neesamību, ko var pamanīt apskatot.
6. Atteikuma tiesības
6.1. Jums ir tiesības atcelt Pasūtījumu pēc preču apmaksas, bet pirms preču piegādes, nosūtot attiecīgu ziņojumu uz Droni.lv e-pasta adresi info@droni.lv ar Pasūtījuma numuru un savu norēķinu konta numuru vai zvanot uz Droni.lv kontakttālruni 27219090.
6.2. Visām Droni.lv e-veikalā iegādātajām precēm ir 14 dienu atgriešanas tiesības. Pircējam ir tiesības atgriezt vai apmainīt preci pret citu preci, nenorādot iemeslu 14 dienu laikā no preces nodošanas, pamatojoties uz Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”. Lai to izdarītu, pircējam ir jāiesniedz Pārdevējam attiecīgs iesniegums (norāda pircēja vārdu, uzvārdu, pirkuma datumu, norēķinu konta numuru un pasūtījuma nr.) pa e-pastu uz info@droni.lv un pēc tam jāatgriež pasūtītās preces Droni.lv Veikala noliktavā Zaubes ielā 9A-39, Rīgā, LV-1013. Preču atgriešanas transporta izmaksas sedz Pircējs.
6.3. Pasūtījuma atcelšanas (6.1.punkts) vai atteikšanās (6.2.punkts) gadījumā nauda par Pasūtījumu, tai skaitā preces piegādes izmaksas, tiks atgriezta tajā pašā kontā, no kura tika saņemta apmaksa. Interneta veikals pēc atgriežamās preces saņemšanas noliktavā nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma saņemšanas atgriež pircējam visas no pircēja saskaņā ar līgumu saņemtās maksas. Ja pircējs ir nepārprotami izvēlējies piegādes veidu, kas atšķiras no Droni.LV piedāvātā lētākā parastā piegādes veida, “Baltic Drone Group” SIA nav jāatmaksā patērētājam izmaksas, kas pārsniedz izmaksas, kas saistītas ar parasto piegādes veidu.
6.4. Atgrieztā prece nedrīkst būt lietota vai bojāta, un tai jābūt oriģinālajā iepakojumā. Lai pārliecinātos par lietas raksturu, īpašībām un funkcionēšanu, patērētājam ar lietu jārīkojas un jālieto tikai tā, kā tas būtu atļauts veikalā. Lai izmantotu atteikuma tiesības un izvairītos no kompensācijas atgriešanas gadījumā, preces iepakojums ir rūpīgi jāatver, to nesabojājot. Atgrieztajai precei jābūt pilnīgai (iekļauti visas preces iepakojumā iekļautās preces). Ja prece ir iegādāta akcijas ietvaros, kur precei ir pievienota cita prece, jāatgriež viss komplekts (tas ir visas preces). Ja preces lietošanai ir nepieciešams to vispirms aktivizēt vai reģistrēt ražotāja sistēmās, pēc preces aktivizēšanas vai reģistrēšanas to nevar ņemt atpakaļ, jo vairs nav iespējams atgriezt preci jaunā vērtībā.
6.5. Ja vien puses nav vienojušās citādi, tad visas preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.
6.6. Ja atgrieztā prece (arī preces iepakojums) ir bojāta, “Baltic Drone Group” SIA ir tiesības ieturēt kompensāciju par preces vērtības samazināšanos līdz 30% no summas kura jums ir jāatgriež. Norēķinu veikšanai “Baltic Drone Group” SIA nosūtīs jums norēķinu paziņojumu uz e-pasta adresi, kuru norādījāt, veicot Pasūtījumu. Gadījumā, ja Jūs nepiekrītat ziņotajam vērtības samazinājumam, Jums ir tiesības piesaistīt neatkarīgu ekspertu preces vērtības samazinājuma noteikšanai. Ar ekspertīzi saistītās izmaksas tiks sadalītas uz pusēm starp Jums un “Baltic Drone Group” SIA, izņemot gadījumu, ja vienas kādas no pusēm nostāja izrādīsies nepamatota. Šādā gadījumā ar ekspertīzi saistītās izmaksas sedz puse, kuras nostāja bija acīmredzami nepamatota.
7. Tiesības iesniegt pretenziju un atgriezt neatbilstošas preces
7.1. “Baltic Drone Group” SIA ir atbildīgs par preču neatbilstību un defektiem. Pretenziju pieteikšanas laiks ir 2 gadi privātpersonām un 1 gads juridiskām personām no preču nodošanas brīža. Pārdošanas gadījumā patērētājam tiek pieņemts, ka neatbilstība līguma nosacījumiem, kas parādījās sešu mēnešu laikā no lietas nodošanas dienas pircējam, pastāvēja lietas nodošanas brīdī, ja šāda pieņēmuma. nav pretrunā ar lietas vai defekta būtību.
7.2. Pircējam ir jāpaziņo pārdevējam par preces neatbilstību līguma nosacījumiem saprātīgā termiņā pēc tam, kad viņš uzzināja vai viņam vajadzēja uzzināt par lietas neatbilstību līguma nosacījumiem. .
7.3. “Baltic Drone Group” SIA nav atbildīgs par:
1) Preces bojājumiem pircēja vainas dēļ.
2) Par defektiem, kas radušies preces nepareizas lietošanas rezultātā.
3) Par preces fizisku nolietojumu normālas lietošanas apstākļos.
7.4. Ja prece neatbilst prasībām vai ir ar defektu, Jums ir tiesības pieprasīt preces nomaiņu pret prasībām atbilstošu preci, kurai nav defektu, vai atkāpties no Pasūtījuma un atgriezt no “Baltic Drone Group” SIA veikto apmaksu.
7.5. Pretenzijas gadījumā pirmo sešu mēnešu laikā no preces piegādes pircējam izmaksas, kas saistītas ar preces labošanu vai nomaiņu, īpaši transporta, pasta, darba, ceļa un materiālu izmaksas vienmēr sedz “Baltic Drone Group” SIA. Nākamo 1,5 gadu laikā “Baltic Drone Group” SIA segs šādas izmaksas tikai tad, ja prasība būs pamatota.
7.6. Prasībām neatbilstošas preces atgriešanas gadījumā par preci samaksātā summa (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks pārskaitīta uz Jūsu norādīto bankas kontu ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma par Pasūtījuma atcelšanu saņemšanas.
7.7. Papildus tiesībām iesniegt pretenzijas jums ir arī citas likumīgas tiesības izmantot tiesiskās aizsardzības līdzekļus.
7.8. Interneta veikals uz patērētāja sūdzību atbild rakstiski 15 dienu laikā.
8. Atbildība un nepārvarama vara
8.1. “Baltic Drone Group” SIA ir atbildīgs pret jums un jūs esat atbildīgs “Baltic Drone Group” SIA par zaudējumiem, kas radušies šo noteikumu un nosacījumu pārkāpšanas rezultātā Latvijas Republikā spēkā esošajos tiesību aktos paredzētajos gadījumos un apjomā.
8.2. “Baltic Drone Group” SIA neatbild par Jums nodarītajiem zaudējumiem vai par preces piegādes aizkavēšanos, ja bojājums vai preces piegādes aizkavēšanās radies apstākļu dēļ, ko “Baltic Drone Group” SIA nevarēja ietekmēt un kura iestāšanos “Baltic Drone Group” SIA nevarēja paredzēt (force majeure).
9. Citi noteikumi
9.1. Visi klienta personas dati, kas tiek darīti zināmi “Baltic Drone Group” SIA Droni.lv e-veikala apmeklējuma un pirkumu veikšanas laikā, tiek apstrādāti kā konfidenciāla informācija. Šifrēts datu komunikācijas kanāls ar bankām nodrošina pircēja bankas rekvizītu drošību. Arī “Baltic Drone Group” SIA tiem nav piekļuves.
9.2. Jautājumi, kas šajos nosacījumos nav atrisināti atsevišķi, ir balstīti uz Latvijas Republikā spēkā esošajiem tiesību aktiem.
9.3. Strīdi, kas radušies starp Jums un “Baltic Drone Group” SIA saistībā ar preču pasūtīšanu un iegādi caur Droni.lv e-veikalu, tiks risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības birojā (Brīvīvas iela 55, Rīga, LV-1010 vai pa e-pastu pasts@ptac.gov.lv) vai tiesā. Strīdi tiek risināti, pamatojoties uz Latvijas Republikā spēkā esošajiem tiesību aktiem.
10. Saistību atruna
10.1 Produkta attēliem ir ilustratīvs raksturs.
10.2 “Baltic Drone Group” SIA patur tiesības mainīt preču cenas. Šajā gadījumā “Baltic Drone Group” SIA patur tiesības 10 darba dienu laikā atcelt pārdošanu un atgriezt naudu klienta norēķinu kontā.
10.3 “Baltic Drone Group” SIA patur tiesības atcelt izpārdošanu, ja ar preci ir radusies cilvēciska kļūda, ievadot cenu vai tehniska kļūda sistēmā (piemēram, ja drons, kas maksā 500 EUR pēkšņi ir izpārdošanā par 50 EUR)
10.4 Informācija par produktu tiek regulāri pārbaudīta un uzlabota. Dati, iespējams, ir atjaunināti kopš jūsu pēdējā apmeklējuma. Šajā gadījumā Droni.lv e-veikals neuzņemas atbildību par preces datu pareizību. Tomēr iesakām pirms pirkuma veikšanas, ja iespējams, pārbaudīt preces informācijas precizitāti, zvanot uz mūsu klientu apkalpošanas tālruni 27219090.